„...děkuji za kurz Psychohygieny, který si pro naše hypoteční makléře uspořádala. Na základě zpětné vazby, o kterou jsem makléře požádala, Ti musím napsat, že kurz byl hodnocený na 100% pozitivně, všichni účastníci ho označili jako velmi prospěšný, úspěšný a čas strávený s Tebou jako kvalitně strávený. Všichni se shodli, že to pro ně mělo velký přínos a chtěli by Tě požádat o pokračování.
Jsem moc ráda, že jsme využili Tvých služeb a jsem moc ráda, že si vyšla zcela vstříc našim individuálním požadavkům a že si věnovala tolik času přípravě.
Naši makléři se školí na hodně místech a využíváme spoustu lektorů z mnoha oborů, ale tak skvělou práci nedovedl snad nikdy nikdo.
Opravdu děkujeme, vážíme si toho a budu moc ráda, když se na Tebe budeme moct obrátit i s dalšími semináři…“
Lucie Hánová, Office manager / Specialista školení, GEPARD FINANCE a.s.
„Rád bych Vám touto cestou chtěl vyjádřit velké poděkování za školení, které bylo zaměřeno na komunikační dovednosti.
Školení pro mne bylo velmi zajímavé a poučné. Já osobně jsem v předešlém zaměstnání, jako voják z povolání absolvoval mnoho různých školení a musím přiznat, že Váš výklad a forma daného školení byl opravdu zážitek.
Z mého pohledu jste lektorka na svém místě, máte profesionální přístup, metoda a vedení daného školení byla věcná, témata na sebe vzájemně navazovala a především celý výklad byl naprosto pochopitelný. Moc se mi líbilo, že jste nás všechny zapojila do vzájemné komunikace, a že jsme také mohli spolupracovat na některých příkladech, které se týkaly daného tématu.
Takových lektorů jako jste Vy by mělo být mnohem více a mohli by se od Vás rozhodně co učit.“
Václav, účastník kurzu
„Děkujeme Petře za koučing naší manažerky zaměřený hlavně na
sebereflexi a vědomou práci s emocemi. Dva měsíce po ukončení koučingu se kolegové a podřízení shodli, že se jim s manažerkou lépe komunikuje a to jak při zadávání práce, tak při řešení různých problémů. Shodně potvrdili, že manažerka lépe pracuje se svými emocemi a případné negativní soukromé emoce zůstávají před dveřmi kanceláře a nemají negativní dopad na komunikaci s kolegy.
Dalším velkým problémem byla vyostřená komunikace s kolegou - mužem a opakované dokazování si kdo to myslel líp. Komunikační prostor mezi oběma kolegy byl během společných sezení vyčištěn a komunikace a spolupráce nyní funguje podstatně lépe. V případě jakýchkoliv dalších obdobných problémů se určitě na
Petru opět rádi obrátíme.“
Martina Machová, CFO ve společnosti MR.PARKIT
„Petra má velké zkušenosti a je velmi milá, laskavá, vnímavá a empatická. Každé naše setkání začíná s úsměvem a je lehké se s ní naladit na společnou vlnu. ...Když jsem se téměř před rokem rozmýšlela, zda mám zkusit koučování, tak jsem dost váhala. Nevěděla jsem, co od toho čekat a objednání jsem odkládala. Teď již mohu zhodnotit, že to byla to moje nejlepší volba, kterou jsem udělala. Na hodiny koučování se těším. Baví mě pozorovat moje vědomé změny v myšlení i chování, které mi to přináší. Jsem šťastnější, spokojenější, vyrovnanější doma i v práci, a přestože mě čeká ještě hodně práce, tak vím, že pro to mám skvělou průvodkyni, která mi bude na mé cestě pomáhat."
Pavlína Stejskalová, office managerka